Ogilvy, Türkiye'deki yeni yatırımıyla küresel gücünü daha da ileriye taşıyor: EKONOMİ

Geçtiğimiz hafta Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'nde Yılın Ağı seçilen dünyanın önde gelen etkinlik ve yaratıcılık ağı Ogilvy, Türkiye'ye yatırım yapma kararı aldı. Bu kararla birlikte 4129 Gray, bugünden itibaren Ogilvy ağına bağlanacak ve 'Ogilvy 4129' adı altında faaliyetlerine devam edecek. Ogilvy, WARC tarafından üst üste dört yıl (2020-2024) “Dünyanın En Yaratıcı Ağı” ve iki kez üst üste (2023-2024) “Dünyanın En Etkili Ajans Ağı” unvanına layık görüldü. Cat Raporuna göre, Türkiye'nin 4129'u. En yaratıcı üç ajanstan biri seçilerek Teknosa 'En Büyük Hediye', Coca Cola 'Dünya Kupası NFT', BM Kadınları 'Hayır Dedi' gibi çalışmalarıyla 2023'e damga vuran Gray, yerel ekibine katıldı. Ogilvy ağının uzmanlığına sahip yetenekler, markaları ve toplumu destekleyecek ve etki yaratacak birleşik bir yapının parçası haline gelecek. Son zamanlarda Ogilvy 4129 olarak bilinen; Dijital uzmanlığı ve teknoloji ile inovasyon alanındaki başarılı çalışmaları sayesinde, Ogilvy'nin geleceğe odaklı tüm müşterileri için bölgesel bir üs olarak konumlanacak. Yaratıcılık, veri, teknoloji ve yapay zekadan güç alan; Tüketicilerle tasarım yoluyla değerli, uzun vadeli ilişkiler kurmaya odaklanan Ogilvy One, bu yeni tesisiyle artık Türkiye'de faaliyete geçecek. Ogilvy PR ise medya ve etki yaratma alanında hizmet vermeye devam ederek ağın uzmanlığıyla kendisini daha da güçlendirecek. Yeni grubun CEO'luğu pozisyonu, bugüne kadar ajansın COO'su görevini başarıyla yürüten Leslie Krespin'e devredildi. Liderlik ekibinde daha önce olduğu gibi Sami Basut (CCO), Emre Süvari (CDO), Bora Özkan (CFO), Gül Altan Yeltik (Ogilvy PR GM), Fulya Özarı (Ogilvy One GM) ve Nurcan Yıldız (GRAM GM) yer alıyor..4129 Gray'in kurucusu ve CEO'su Alemşah Öztürkbu yeni dönemde girişimcilik ve yatırım alanındaki heyecan verici fırsatlara odaklanacak. Öztürk, “4129'u kurduğumda, yenilikçilikten ve yaratıcılıktan beslenen benzersiz yapımız, müşterilerimiz için fark yaratan sonuçlar sunan en iyi yaratıcı ajanslardan biri olmamızı sağladı. Destek olan tüm müşterilerimize ve ekibime teşekkür ederim. 17 yıl sonra da ajansın yaratıcı ve yenilikçi olmaya devam edeceğine tüm kalbimle inanıyorum.” “Bunu inandığım dostlarımın emin ellerine bırakmaktan mutluyum.” dedi. Ogilvy 4129 değerli katkılarından dolayı kendisine teşekkür ediyor ve gelecekteki çalışmalarında başarılar diliyor.Ogilvy EMEA'nın CEO'su Patou Nuytemans, “Türkiye'de sektör açısından heyecan verici bir dönemden geçiyoruz. Ogilvy 4129, derin dijital uzmanlığı, inovasyon ve tasarım konusundaki deneyimi ve güçlü temelleri sayesinde çok yüksek bir potansiyele sahip. Ogilvy ağı olarak büyük yankı uyandıracak fikirlerin peşindeyiz. Markalar için etki yaratırken, Türkiye'deki ofisimizin de başarımızda önemli bir rolü var.” oynayacak dedi.Ogilvy 4129 Leslie Krespin'in CEO'suşu ifadeleri ekledi: “Markalarımıza önemli faydalar sağlayacak Ogilvy ağına katılmanın heyecanını yaşıyoruz. Yaratıcılık, inovasyon, halkla ilişkiler konularındaki yeteneklerimizi geliştirerek, etki, deneyim ve ilişki yaratarak markalarımızı büyütecek yaratıcı fikirler geliştirmeye devam edeceğiz. Ogilvy'nin uzmanlığıyla müşteri tasarımı.” Arzu Ünal, WPP Türkiye Ülke Müdürü Şu sonuca vardı: “Efsanevi Ogilvy, tüm gücü, yaratıcılığı ve inovasyon konusundaki uzmanlığıyla Türkiye'yi bölge için bir hizmet üssü, müşterilerimiz için ise yaratıcılık ve teknolojinin buluştuğu bir merkez haline getiriyor. ve deneyimli WPP liderlik ekibiyle, bu heyecan verici yolculuklarında onları desteklemeyi sabırsızlıkla bekliyorum.”Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir