
Bakan Bolat, Hesap NSOCAL, Bakanlıkta Düzenlenen ve 81 Eyalet, Tüketiciler Konseyi'nin 29. Toplantısının Tüketici Örgütleri Temsilcileri Katılımın Katılımı Konulu.
Bolat, tüketicilerin haklarını ve çıkarlarını korumak için yasal düzenlemeler uyguladıklarını ve tüketicilerin anlaşmazlıklardaki çözüm mekanizmalarına kolayca ulaşmaya, her türlü sözleşme ve işlemi kapsayan alanlardaki kontrolleri artırmak ve piyasanın dengesini modellemeye yardımcı olmaya devam ettiklerini vurguladı.
Bolat, söz konusu toplantı sırasında başbakan, üyeler, özel sektör temsilcileri, kamu kurumları ve kuruluşlar ve tüketiciler yeni düzenlemeleri koruyacaktır. Bolat, yapay zeka kullanımının, tüketiciyi etkileyen ve piyasayı olumsuz etkileyen eylemlere kıyasla artan önlemler sürecinde daha etkili bir şekilde ve yapay zekanın daha etkili bir şekilde kullanımının daha etkili olduğunu söyledi:
“Son 2 yılda, son 2 yılda haksız ticaret, fahiş fiyat, depolama ve karaborsa, otomobil, gayrimenkul, gıda, toptan satış ve perakende, piyasalar, mücevher sektörleri, abonelik satışları, abonelik sözleşmeleri, abonelik sözleşmeleri, abonelik sözleşmeleri, abonelik sözleşmeleri, abonelik sözleşmeleri, uzak abonelik sözleşmeleri, uzak abonelik sözleşmeleri, uzaktan abone sözleşmeleri, uzaktan abone sözleşmeleri yapıldı.
Bolat, bu bağlamda, ALO 175 Tüketici Danışmanlık Hattı, Fiyat Artışı (HFA) Mobil Uygulama Bildirimi (Bakanlığın İç ve Dış Ticareti Tüketici ve Üretici ile çalışmaya devam etmek için çalışmaya devam edecektir.