Setur'un dijital kanalının cirosunu 4 katına çıkaran SeturTech, Turizm 5.0 dönüşümüne hazır – EKONOMİ

Koç grubu şirketlerinden Setur'un seyahat teknolojileri markası SeturTech, kurulduğu 3 yılda turizmi dijitalleştiren uygulamalarıyla fark yarattı. Geleceğe yön verecek teknolojiler üzerine çok sayıda projeye imza atan SeturTech ve sektörde bir ilk olan Setur'un ChatGPT destekli Seyahat Asistanı uygulaması, Setur'un müşteri tabanını yaklaşık 8 kat, gelir payını ise 4 kat artırdı. yenilikçi çalışmalarıyla dijital kanal. Setur'un 2021 yılında hayata geçirdiği, seyahat engellerini ortadan kaldırarak hayatları zenginleştiren SeturTech markası, Türkiye'de güçlenirken yabancı yatırımlarla iş alanını genişleten Setur'un sürdürülebilir büyümesinde hayati rol oynuyor. %70’i 30 yaş ve altı olmak üzere yaklaşık 100 kişilik genç bir ekiple ilerleyen marka, yenilikçi çalışmalarıyla turizmin dijitalleşmesinde öncü rol oynuyor. Seyahat deneyimi dijitalleşti, yeni ufuklar açıldıSetur'un 2017 yılından bu yana teknolojik dönüşüm konusunda önemli çalışmalara imza attığını, 2021 yılında Bilgi Teknolojileri ve Ar-Ge merkezini SeturTech markası altına taşıyarak faaliyetlerine hız verdiğini belirten Setur Bilgi Teknolojileri ve Ar-Ge lideri Nilay Azizoğlu, Turizmin dijitalleşmesi vizyonuna imza attığını söyledi. Yapay zeka alanında doğal dil işleme, büyük dil modelleri, üretken yapay zeka, görüntü işleme ve derin öğrenme alanlarında uzmanlık sağladıklarını belirten Azizoğlu, şöyle konuştu: “SeturTech olarak ulusal düzeyde birçok projeye imza attık ve bu projeyi hayata geçirdik. uluslararası arena. Ar-Ge açısından en önemli projemiz olan ve uçtan uca seyahat deneyimini destekleyen bir platform oluşturmayı hedefleyen SmartTravel projemiz, AB CelticNext ve TÜBİTAK'tan destek aldı. SeturTech öncülüğünde 4 ülke ve 13 ortakla hayata geçirilen proje, 2023 yılı sonunda uluslararası onay aldı. “Yapay zeka alanında geliştirdiğimiz ChatGPT destekli Seyahat Asistanı uygulaması, OpenAI tarafından desteklenen ilk asistan oldu. Turizm sektöründe ve Türkiye’de son kullanıcının deneyimine sunuluyor” dedi. Müşteri sayısını 8 kat, dijital kanalın gelir payını ise 4 kat artırdıSektörde bir ilk olan Setur Seyahat Asistanı'nın, kullanıcıların seyahatle ilgili tüm sorularını cevaplamak ve tüm Setur ürün ve hizmetlerine çözüm sunmak amacıyla gelişimini sürdürdüğünü belirten Azizoğlu, yapay zekaya dayalı Akıllı Öneri Sisteminin mevcut olduğunu söyledi. Setur.com.tr ve Setur mobil uygulaması üzerinden ziyaretçilere uygun öneriler sunulduğu belirtildi. Müşteri deneyimini sürekli iyileştirmeye odaklandıklarını ekleyen Azizoğlu, yazılım teknolojileri konusundaki çalışmalarına ilişkin şunları söyledi: “Yazılım teknolojilerine odaklanarak birçok farklı kanaldan sunduğumuz çözümlerle seyahat ürünlerini hayata geçiriyoruz. Amacımız Setur.com.tr, Setur mobil uygulaması, SeturBiz kurumsal seyahat uygulaması, Shopandfly işbirliği gibi farklı kanallar aracılığıyla seyahat ürünlerini en hızlı ve etkin şekilde sunmak ve müşteri deneyimini geliştirmektir. Geliştirdiğimiz Sadakat uygulaması yaygınlaştıkça müşteriye özel çözümler ve kişiselleştirilmiş deneyimler artacaktır. En önemli başarılarımız, müşteri deneyimini sürekli iyileştirmek ve müşteri sorularını daha hızlı çözerken daha etkili hizmet sunmaktır. “Bu dönüşüm yolculuğunda Setur'un müşteri sayısını yaklaşık 8 kat, dijital kanalın gelir payını ise 4 kat artırmasına destek olduk”.Turizmin geleceği dijitaldeSeturTech'in her yıl sürekli büyüyen, genç ve enerjik bir ekibe sahip olduğunu belirten Azizoğlu, genç yetenekleri bulmak için Rotam Setur Stajı ve Geleceği Kontrol Et adlı projeler yürüttüğünü söyledi. Yaklaşık 100 kişiden oluşan SeturTech ekibinin yüzde 70'inin 30 yaş ve altında olduğunu belirten Azizoğlu, şöyle konuştu: “2024 yılında verimlilik odaklı çözümleri yeni hizmetlere ve yeni kanallara entegre etmeye odaklanacağız. “Müşteriyi daha iyi tanıyan ve kişiye özel müşteriye özel deneyimler sunan yazılım, CRM ve yapay zeka çözümleri üzerinde çalışacağız” dedi. Turizmin dijital dönüşümünün son halkası olan Turizm 5.0'ı değerlendiren Azizoğlu, şu değerlendirmeyi yaptı: “Turizm teknolojiyle birlikte değişiyor ve bu süreç önümüzdeki dönemde de hızlanarak devam edecek. “Bu çağa ayak uyduramayanlar geride kalır” sözü bugün her zamankinden daha geçerli. Yeni teknolojiler, yapay zeka, üretken yapay zeka ve dijital hizmetler kavramlarının çok daha etkili olacağını göreceğiz. SeturTech olarak seyahat deneyiminin tamamen dijital olacağı bir çağa doğru ilerlerken bu sürece liderlik etme vizyonumuzla teknolojiyi öncü olarak kullanmaya devam edeceğiz. Kişiselleştirme deneyimi ve mobil destekli çözümlerle asistan çözümlerimizi geliştirerek Turizm 5.0 dediğimiz bu yeni döneme hazır olmayı hedefliyoruz. “Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir